Budinca de quinoa cu ciocolata

Budinca de quinoa cu ciocolata

Ciocolata la mic dejun? Quinoa cu ciocolata la mic dejun? Da, ati citit bine. Aceasta budinca de quinoa cu ciocolata este bogata in proteine, fier si nutrienti.

WOW – acest mic dejun cu quinoa este un rasfat. Contine ciocolata, este usor dulce si are o textura cremoasa excelenta. In plus contine fibre, proteine ​​si substante nutritive de care are nevoie corpul nostru. Poate fi servit cu fructe de padure proaspete, seminte de canepa si ciocolata neagra.

Pentru a pregati acest delicios terci de quinoa cu ciocolata pentru micul dejun, trebuie sa urmati cativa pasi simpli:

  1. Gatiti quinoa (vedeti mai jos instructiunile pentru a gati quinoa);
  2. Odata fiarta, scoateti de pe foc;
  3. Adaugati cacao, sirop de artar si esenta de vanilie;
  4. Amestecati bine toate ingredientele;
  5. Adaugati fructe proaspete, seminte sau nuci.
  6. Serviti cald.

Ce este Quinoa?

Probabil ca va ganditi ca este o cereala, dar … nu este. Este o pseudo-cereala. De fapt, quinoa este de fapt legata de spanac. Deci, dacă v-ati intrebat vreodata ce este quinoa, acum stiti.

S-ar putea sa va intrebati, este chinoa atat de sanatoasa? Îmi amintesc când nu stiam nici macar sa pronuna quinoa (KEEN-wah) ca ma intrebam acelasi lucru. Deci, sa enumeram cateva beneficii pentru sanatate:

  • 180 gr de quinoa contine 5g fibre si 8g proteine ​​plus o multime de alte minerale, cum ar fi mangan, zinc, fier, folat, magneziu si asa mai departe;
  • contine omega-3;
  • este o proteină completa (contine toti aminoacizii esentiali);
  • nnu contine gluten;
  • mai bogata in fibre decat majoritatea cerealelor;
  • are un indice glicemic scazut (perfect pentru persoanele cu diabet zaharat);
  • foarte bogata in antioxidanti.

Pentru a te simti bine, trebuie sa mananci bine, iar quinoa este o alegere excelenta din punctul acesta de vedere.

Budinca de quinoa cu ciocolata

Timp de preparare 5 minutes
Timp de gatire 15 minutes
Timp total 20 minutes

Ingrediente

  • 170 gr quinoa cruda
  • 240 ml lapte vegetal neindulcit
  • putina sare
  • 10 gr praf de cacao
  • 30 ml indulcitor natural sau zahar de cocos
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • fulgi de ciocolata (optional)

Instructiuni

  • Spalati bine quinoa timp de 2 minute sub jet de apa.
  • Incalziti o tigaie mica pe foc si adaugati quinoa strecurata de apa si prajiti-o 3 minute la foc mic.
  • Adaugati apoi laptele si sarea si lasati la fiert. Gatiti la foc mic timp de 20-25 de minute.
  • O data ce lichidul a fost absorbit scoateti de pe foc si adaugati praful de cacao, indulcitorul, vanilia. Amestecati bine totul si gustati adaugand dupa gust indulcitor, cacao sau lapte.
  • Serviti intr-un castron adaugand fructe proaspete, ciocolata neagra, seminte si nuci.
Back to Top