Budinca de chia cu ciocolata

Desert in loc de mic-dejun? Adica mousse de ciocolata delicioasa, cu grasimi sanatoase, carbohidrati complexi, fibre si proteine. Luati in considerare aceasta reteta extrem de simpla, indulcita natural, vegana si fara gluten. Oricine o poate face! In plus, este atat de sanatoasa incat este de fapt potrivita pentru micul dejun.

Desert in loc de mic-dejun? Adica mousse de ciocolata delicios, cu grasimi sanatoase, carbohidrati complexi, fibre si proteine. Luati in considerare aceasta reteta extrem de simpla, indulcita natural, vegana si fara gluten. Oricine o poate face! In plus, este atat de sanatoasa incat este perfecta pentru micul dejun.

Budinca de chia cu ciocolata este simplu de facut si uimitor de delicioasă. Este cea mai usoara reteta de desert sanatoasa pe care o puteti face fara coacere. Aceasta reteta necesita doar 6 ingrediente de baza complet versatile. Aceasta este frumusetea budincii de chia. Odata ce raportul dintre seminte si lichid este creat, posibilitatile de aroma sunt interminabile.

Sper sa iubesti aceasta budinca. Este cremoasa, indulcita in mod natural, plina de substante nutritive si usor de creat. Pregatiti-o cu o seara inainte pentru un mic dejun bogat sau o gustare in timpul zilei. Puteti totodata sa o pregatiti dimineata pentru un desert simplu si rapid. Nu puteti gresi in niciun fel! Poate fi pastrata pentru cateva zile la frigider sau congelator.

Ingrediente

  • 1/2 pahar de seminte chia
  • 1 1/2 pahar de lapte de migdale, cocos sau ovaz
  • extract de vanilie
  • o lingurita sirop de curmale, artar sau alt indulcitor
  • 4 linguri cacao
  • varf cutit de sare
  • o lingurita scortisoara (optional)

Instructiuni

  1. Intr-un vas mic se amesteca cacaoa, siropul de curmale, scortisoara macinata, sare si vanilie. Adaugati apoi putin lapte si amestecati bine pana se formeaza o pasta. Adaugati restul de lapte si amestecati pana cand compozitia este neteda.
  2. Adaugati semintele de chia si amestecati din nou pentru a se combina. Apoi acoperiti compozitia si asezati-o la frigider peste noapte, sau cel putin 3-5 ore (pana cand se obtine o consistenta asemanatoare cu budinca). De asemenea, poate fi util sa dati amestecului o amestecare suplimentara dupa ce a fost la frigider timp de 30-45 de minute.
  3. Budinca poate fi pastrata acoperita la frigider timp de 4-5 zile, desi este delicioasa cand este servita proaspata. Serviti budinca cu fructe, granola sau frisca de cocos.

Daca sunteti un fan al budincii de chia va recomand si budinca de chia cu piure de kiwi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close